8. okt. 2015

Jeg skal til halloween fest!

Ja som overskriften siger, så er jeg inviteret til halloween fest sammen med hele slænget!. Det kan kun blive sjovt, og så er det endda på selve dagen. Halloween er altid den 31. oktober, og det er en lørdag i år - så det er jo nærmest perfekt. Nogle synes at halloween er noget kommercielt plat, som vi bare ukritisk har overtaget fra USA - som så meget andet. Men helt seriøst: Halloween er da simpelthen for nice. Hvem kan ikke bruge en sjov begivenhed i de grå, kedelige efterårsmåneder?. Og det er da god griner at lave en fest, hvor man går all in på at dyrke det makabre og uhyggelige ikke?. Festen bliver holdt ved min gode ven Lasse. Og som alle der kender Lasse ved, så er han VILD med gyserfilm og horror - så der er ingen tvivl om at det bliver en gennemført creepy halloween fest. Han har i hvert fald lagt hårdt ud med halloween-invitationer til "the haunted house". Jeg har selvfølgelig været igang med at checke halloween kostumer - og der har de altså et fedt udvalg hos Dramashop. Inspireret af Lasses fine/ulækre invitation, har jeg fundet mig et rigtigt (u)hyggeligt zombie kostume:
Og selvfølgelig er det ikke gjort med det. Da jeg allerede ved hvor fuldstændigt vildt Lasse har planlagt at gå psykopat-amok med splattereffekter, dunkel beslysning og afrevne lemmer har jeg valgt at give mit halloween kostume et ekstra pift. Jeg har investeret i ansigtsmaling også, så jeg med hjælp fra søs kan få lagt en sindssyg klam og skræmmende halloween sminke!. Sådan noget ansigtsmaling skal man være lidt forsigtig med, jeg har hørt om folk der har fået udslæt og allergiske reaktioner på noget at det der findes. Men der hvor jeg køber kostumer forhandler de også Grimas ansigtsmaling. Det er helt uden skadelige stoffer, og kan bruges ved øjne og mund. Du kan finde Grimas ansigtsmaling her. Jeps, Molle her bliver en skræmmende, creapy zombie - så er I alle advaret!. Jeg ønsker Jer alle en forbandet halloween!. Amerikansk eller ej, selvfølgelig skal vi da også holde halloween

Ingen kommentarer :

Send en kommentar